„Tele2“ žada gedimą galutinai pašalinti artimiausiu metu atnaujinta

Mobiliojo ryšio operatorės „Tele2“ viename iš duomenų centrų įvykus gedimui, dalis klientų antradienio vakarą dar gali patirti nepatogumų, tačiau nesėkmingų skambučių skaičius sumažėjo, teigia bendrovė. Galutinai sutrikimą ketinama pašalinti artimiausiu metu. 

„Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas teigė, kad nesėkmingų skambučių sumažėjo 4-5 kartus.

„Dauguma skambučių sėkmingi. Skambučiai nukreipti, vaizdžiai tariant, į „aplinkkelį“, vis tiek žmonės gali naudotis paslauga. Bet tikrai žinome, kad dalis, 7-8 proc., skambučių vis dar gali būti nesėkmingi, todėl ir sakome, kad problema neišspręsta. Visi mūsų darbuotojai, kurie tik gali, dirba (…) Matome progresą, problemą žinome“, – BNS sakė A. Baranauskas.

Ryšio sutrikimų patiriantiems klientams bendrovė rekomenduoja perkrauti telefoną, bandyti skambinti kelis kartus.

Antradienio popietę fiksuotas gedimas viename iš dviejų bendrovės turimų duomenų centrų, aptarnaujančių skambučius. Dalį sugedusio centro apkrovos perėmė kitas duomenų centras.

Rugpjūčio pradžioje buvo sutrikęs „Tele2“ klientų ryšys užsienyje.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Teismas: „Tele2“ gali už neigiamą kainą teikti paslaugas Lietuvos paštui

confident-noyce

„Tele2“ galutinai pašalino ryšio sutrikimus

erikas

„Tele2“ paskelbė, kokias kompensacijas gaus klientai

erikas

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau