Daugiausiai vartojimui išleidžia vilniečiai, mažiausiai Panevėžio gyventojai

Daugiausiai per mėnesį vartojimo prekėms išleidžia vilniečiai, kurių išlaidos beveik du kartus viršija Panevėžio gyventojų išlaidas, rodo tyrimų bendrovės „Baltic Market Insights“ („Baltmi“) atliktas tyrimas.

„Baltmi“ BNS pateiktais duomenimis, vidutinės mėnesinės namų ūkio išlaidos maistui, gėrimams, ne maisto produktams, tabako gaminiams, medicinos prekės, pramogoms ir kurui Lietuvoje sausį buvo 342,39 euro. Šios išlaidos neįtraukia komunalinių mokesčių bei išlaidų paslaugoms.

Vilniuje namų ūkio vidutinės išlaidos vartojimui pirmąjį šių metų mėnesį buvo 489,05 euro, kai tuo tarpu Panevėžyje – 252,55 euro. Kaune namų ūkio vidutinis vartojimo krepšelis siekė 447,05 euro, Klaipėdoje – 363,13 euro, Šiauliuose – 361,72 euro.

„Šie duomenys dar kartą akivaizdžiai patvirtina vieną didžiausių Lietuvos problemų – labai didelę visuomenės segmentaciją pagal pajamas. Dešimtadalio daugiausiai vartojimui išleidžiančių namų ūkių išlaidos daugiau nei penkis kartus viršija mažiausiai vartojimui skiriančių namų ūkių išlaidas, labai didelis atotrūkis ir tarp Vilniaus be mažesnių miestų“, – BNS sakė „Baltmi“ generalinė direktorė Inga Blažienė.

Tyrimo duomenimis, mažiausios namų ūkio mėnesio išlaidos siekė 45,5 euro, tuo tarpu daugiausiai vartojimo prekėms išleidęs namų ūkis tam skyrė 1977 eurus.

bns


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Audimo“ vadovė: ženklas Rusijoje naudojamas be leidimo, prekės – iš senų kolekcijų

confident-noyce

Lenkijai šiemet didinant gynybos išlaidas iki 4 proc. nuo BVP, G. Nausėda teigia, kad Lietuvai užtektų numatyti 3 proc.

confident-noyce

Gruodį lietuviai pirko valgomojo baldus: pardavimai išaugo apie 30–40 proc.

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau