Daugėja savivaldybių, kuriose „Sodra“ ir VMI klientus aptarnauja tik nuotoliniu būdu

AutoriusJPFotoDELFI

„Sodra“ klientus Plungėje nuo spalio 15 dienos aptarnaus tik nuotoliniu būdu. Dėl epideminės situacijos „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose gyventojai nepriimami ir  aptarnaujami tik nuotoliniu būdu taip pat Raseiniuose, Radviliškyje bei Šiauliuose.

Kad gyventojams būtų patogiau, minėtų savivaldybių gyventojai galės telefonu pateikti prašymus dėl paslaugų, be kurių klientams nebūtų užtikrintas, pavyzdžiui, pagrindinis pragyvenimo šaltinis.

Prašymus skirti ligos, motinystės, tėvystės ar vaiko priežiūros, vaiko išlaikymo, šalpos išmokų, pensijų, kompensacijų skyrimo ir kitus, gyventojai, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra savivaldybės teritorijoje, kurioje nėra galimybės aptarnauti žmonių atvykus į klientų aptarnavimo padalinį, galės pateikti telefonu 1883 arba 8 5 250 0883.

Nors telefonu pateiktas prašymas bus vykdomas, gyventojai turės pateikti prašymo originalą, kai tik klientų aptarnavimo padalinių veikla bus atnaujinta.

Kituose „Sodros“ klientų aptarnavimo padaliniuose aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai.

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Sodros“ vadovė: pensijoms skiriama BVP dalis kitąmet didėja

confident-noyce

Kiek keičiama parama savarankiškai dirbantiesiems bei įmonėms

confident-noyce

Seimas ėmėsi kitų metų PSDF biudžeto

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau