Pradėti sovietmečiu statyti, prieš penkiolika metų bankrutavusio ir vienu didžiausiu miesto vaiduokliu praminto, buvusio Panevėžio mėsos kombinato pastatų griovimo darbai. Pirmajame etape numatoma išlaisvinti rytinę buvusio fabriko dalį ir ten pastatyti „Norfos“ prekybos centrą.
Neoficialiomis naujienų portalo JP žiniomis, buvusio mėsos kombinato teritorijoje bus statomas ir „Moki – veži“ prekybos centras, tačiau savininkai planų neišduoda ir aiškina, kad kol kas numatyta tik prekybos centro, į kurį ketinama investuoti daugiau nei 1,5 mln. eurų, statyba.
Sklypas priklauso sostinėje registruotai įmonei
Sovietmečiu statytas, išdaužytais langais stovėjęs monstras S. Kerbedžio ir Smėlynės gatvių sankirtoje, atrodo, baigė savo gyvenimą. Vilniuje įsikūrusios uždarosios bendrovės „Elotėja“, kurios duomenimis dar užpernai metinė apyvarta tesiekė 5 tūkst. eurų, o joje dirbo tik vienas darbuotojas, užsakymu dabar rengiamas tik prekybos centro statybos projektas, o vasarą turėtų prasidėti jo darbai.
Monstro nebeliks
Projektavimo darbus atliekančios firmos architektas Valdas Klimavičius patikino, kad kol kas rengiamos tik maždaug 2 tūkst. kv. m prekybos centro „Norfa“ projektas. Jis naujienų portalui JP sakė girdėjęs įvairiausių kalbų apie tolimesnes statybas, tačiau apie jas kalbėti nenorintis, nes daugiau užsakymų nėra.
„Technines sąlygas turime ir vyksta pirmojo etapo projektavimas. Kartu palaipsniui bus vykdomi ir pastatų griovimo darbai. Mes užsakovui projektą pateiksime vasarą. Galbūt net rugpjūtį bus pradėti prekybos centro statybos darbai. Kada statybos bus baigtos, atsakyti gali tik užsakovai“, – sakė V. Klimavičius.
Architektas patikino, kad sovietmečiu statyto, vaiduokliu tapusio ir beveik 6 ha teritoriją užėmusio Panevėžio monstro nebeliks.
Sprendžiamos ir su eismo saugumu susijusios problemos
Už miesto eismo saugumą atsakingas savivaldybės Miesto ūkio skyriaus vyriausiasis specialistas Rimas Valkavičius naujienų portalą JP patikino, kad rengiant projektą, sprendžiamos ir su eismo saugumu susijusios problemos, nes piko valandomis Smėlynės gatvėje ties geležinkelio pervaža ir S. Kerbedžio gatve susidaro nemaži transporto kamščiai.
Anot jo, anksčiau planuotos dviejų lygių sankryžos Smėlynės ir S. Kerbedžio gatvių sankirtoje nenumatoma, nes problemas bandoma spręsti kompleksiškai iš karto numatant įvažiavimus ir išvažiavimus iš visos buvusio mėsos kombinato teritorijos.
R. Valkavičius patikino, kad parengtas projektas bus svarstomas Saugaus eismo komisijoje, bus atliekama projekto ekspertizė eismo saugumo aspektais.
Savininkai nekalbūs
Projektą užsakiusios bendrovės „Elotėja“ direktorius Algirdas Gaigalas į kalbas su naujienų portalu JP nesileido, pareiškęs, kad visai neturi laiko ir niekada jo neturėsiantis kalbėtis su žiniasklaida.
Jo nurodytas atstovas Paulius buvo šiek tiek kalbesnis, tačiau apie ateities planus kalbėtis atsisakė. Anot jo, dabar vyksta buvusio mėsos fabriko griovimo ir prekybos centro projektavimo darbai bei tikimasi statybas pradėti po poros mėnesių. Atstovas sakė, kad tolesnis teritorijos panaudojimo klausimas bus sprendžiamas atsižvelgiant į verslo poreikius.
Paklausus, kaip bus sprendžiamos eismo problemos, ponas Paulius patikino, kad Smėlynės gatvė nuo S. Kerbedžio iki Paliūniškio gatvių bus rekonstruojama įrengiant ten papildomas eismo juostas.