Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre „Babilonas“, atidaryta jau antroji Lietuvoje, Graikijos tarptautinio tinklo „Best For“ parduotuvė, kurios išskirtinumas – itin didelis prekių asortimentas, orientuotas į visas amžiaus grupes.
Įmonė specializuojasi naudingų inovatyvių produktų kūrime ir mažmeninėje prekyboje. Čia daugiausia dėmesio skiriama prekių funkcionalumui, žemoms kainoms ir tvarumui, tad ne veltui šis tinklas šiemet laimėjo „Geriausio metų franšizės vadovo“ apdovanojimą.
Platus prekių asortimentas
„Parduotuvės „Best For“ klientai ras prekes moterims, vyrams, vaikams, gyvūnams, namams, biurui, kelionėms, o taip pat įvairioms progoms, pavyzdžiui, gimtadienio šventėms, Kalėdoms ar Velykoms ir t. t. Prekių asortimentas nuolat atnaujinamas, tad kiekvieną kartą užėjęs pirkėjas čia ras kažką naujo“, – pasakojo įmonės vadovas Tomas Balčytis.
Pirmoji „Best For“ parduotuvė Lietuvoje buvo atidaryta praėjusių metų gruodį Klaipėdoje ir sėkmingai veikia jau beveik pusmetį.
„Mūsų planuose – sparti parduotuvių tinklo plėtra Baltijos šalyse. Iš viso planuojame atidaryti apie 25 parduotuves. Dideliais žingsniais einame šio tikslo link, tad tolimesnis mūsų planas žengti į didžiuosius prekybos centrus didmiesčiuose bei mažesniuose miesteliuose“, – atskleidė jis.
Panevėžyje tokios parduotuvės dar nebuvo
Paklausus, kodėl antrajai parduotuvei pasirinko būtent Panevėžio miestą, vyras atviravo, kad čia buvo pastebėtas itin didelis žmonių susidomėjimas, o panašaus koncepto parduotuvių nebuvo.
„Tad panevėžiečių patogumui, nusprendėme įsikurti viename iš pagrindinių šio miesto prekybos centrų – „Babilone“, – tikino vadovas.
Ypač svarbu, jog sparčiai besiplečiantis tinklas klientams jau visai netrukus galės pasiūlyti ir galimybę apsipirkti internetu. Internetinė „Best For“ parduotuvė vartotojui bus patraukli savo funkcionalumu, paprastumu bei dar didesne prekių gausa.