Auga vyriškos kosmetikos paklausa – vyrams nebeužtenka tik dušo želės

Auga vyriškos kosmetikos paklausa – vyrams nebeužtenka tik dušo želės

JP / Bendrovės nuotr.

Kosmetika svarbi ne tik moterims. Nors įprasta manyti, kad vyrams duše užtenka vos vienos ar dviejų higienos priemonių, pastebima, kad vis daugiau vyrų tampa išrankesni rinkdamiesi kosmetikos produktus. Kad vyrams skirtų higienos ir kosmetikos priemonių paklausa auga rodo ir lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenys. Be to, didėjanti vyriškų kosmetikos priemonių paklausa šių produktų gamintojus skatina didinti ir jų pasiūlą. Parduotuvėse daugėja ne tik vyrams skirtų veido kremų, bet ir barzdos priežiūrai skirtų priemonių.

„150 tūkst. vienetų arba beveik 10 proc. daugiau vyriškų higienos ir kosmetikos prekių buvo įsigyta šiemet, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2017 m. Pastebime, kad pastaraisiais metais ypatingai auga skutimosi putų ir želė, vyriškų rutulinių ir pieštukinių dezodorantų pardavimai. Taip pat vyrai vis dažniau renkasi vienkartinius skustuvus bei veido priežiūros priemones. Šiemet siūlome dar platesnį vyriškų kosmetikos priemonių asortimentą – pirkėjai gali rinktis iš daugiau nei 640 vyriškos kosmetikos ir higienos priemonių“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.   

Anot jos, vyriškos kosmetikos prekių kainos svyruoja nuo 0,29 iki 78 eurų. „Brangiausių prekių asortimentą dažniausiai sudaro sisteminiai skustuvai, jų keičiamos galvutės, tualetinis vanduo. Pigiausios yra skutimosi priemonės – peiliukai bei vienkartiniai skustuvai“, – vardina „Maximos“ komercijos vadovė.

BIC

Vyriškas dezodorantas – purškiamas, rutulinis ar pieštukinis?

Dezodorantas – kasdienio naudojimo prekė, o vyrai turi galimybę rinktis iš purškiamų, rutulinių ar pieštukinių variantų.

„Pastebime, kad vyrai mūsų prekybos tinkle vis dažniau perka dezodorantus. Tarp vyrų jau keletą metų patys populiariausi purškiami dezodorantai. Tačiau lyginant šių metų 9 mėnesių pardavimus su praėjusiais metais, labiausiai vyrų tarpe populiarėjo pieštukiniai dezodorantai – jų nupirkta net 20 proc. daugiau“, – teigia V. Drulienė.

Anot jos, populiariausia vyrams skirta preke išlieka dušo želė. „Maximos“ tinkle vien per šių metų 9 mėnesius jų buvo įsigyta beveik 17 proc. daugiau nei pernai.

Populiarėja ir lietuviška vyriška kosmetika

Didžiausias kiekis vyriškos kosmetikos ir higienos prekių parduotuves pasiekia iš Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos ir Lietuvos. „Asortimente turime iš įvairių šalių atvykusios vyriškos kosmetikos, tačiau daugiausia jos produktų atkeliauja iš Vokietijos – beveik 27 proc., Didžiosios Britanijos – 14 proc., Lenkijos – 13 proc.“, – vardina V. Drulienė.

Nors lietuviškų vyriškos kosmetikos ir higienos prekių gamintojų nėra daug, tačiau Lietuvoje pagaminta produkcija šiais metais „Maximos“ asortimente sudarė jau beveik 10 proc.

„Fiksuojame, jog ir vyrų pirkėjų pirkinių krepšeliuose vis dažniau atsiduria ne tik įprastai naudojamos higienos priemonės, bet ir specialūs produktai odos ir plaukų priežiūra. Tai įvertinę, šiemet pirkėjams pasiūlėme naują vyriškos kosmetikos liniją „Vėjas“. Nors šią produkciją lentynose galima rasti tik nuo liepos vidurio, pirkėjai šią kosmetikos liniją itin pamėgo“, – tvirtina „Maximos“ komercijos vadovė.

Inreal

Lukdas

Lietkabelis

Core

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.