9.1 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 24 balandžio, 2025

Atviros integruotos logopedinės pratybos – bendrystė, žaidimai ir kalbos įgūdžių lavinimas

Autoriusjp
Fotoorganizatorių
Atviros integruotos logopedinės pratybos – bendrystė, žaidimai ir kalbos įgūdžių lavinimas.

Panevėžio „Šviesos“ ugdymo centre vyko atviros integruotos logopedinės pratybos, kurias organizavo logopedės Jovita Matkevičienė ir Rasa Asminavičienė. Tai buvo prasmingas bendradarbiavimo renginys, suvienijęs dvi ugdymo įstaigas – Panevėžio „Šviesos“ ugdymo centrą ir Panevėžio rajono Paliūniškio pagrindinę mokyklą.

Pratybose dalyvavo jungtinė mokinių grupė, kuri kartu mokėsi, bendravo ir smagiai leido laiką, lavindami savo kalbinius gebėjimus. Mokiniai šiam renginiui buvo atsakingai paruošti logopedžių Astos Piragienės ir Olgos Venislovienės.

Renginio pradžioje visi dalyviai atliko žaismingą artikuliacinę mankštą, kvėpavimo bei smulkiosios motorikos pratimus. Šios veiklos padėjo vaikams susikaupti ir aktyviai įsitraukti į tolimesnes užduotis. Užsiėmimų metu mokiniai varžėsi tarpusavyje: įminė mįsles, sudarinėjo žodžius iš duotų raidžių, baigė sakinius, žodžius įrašė į sakinių struktūrą. Užduotyje „Mesk kamuolį – sugalvok žodį ir pasakyk sakinį“ vaikai derino fizinį aktyvumą su kalbinėmis užduotimis – visos veiklos buvo atliekamos taikant logopedinius principus.

Atviros integruotos logopedinės pratybos – bendrystė, žaidimai ir kalbos įgūdžių lavinimas.

Pratybų metu didelis dėmesys buvo skiriamas taisyklingai tarčiai, gramatinių taisyklių taikymui, sakinių struktūrai bei rišliai kalbai. Vaikai mokėsi derinti daiktavardžius su būdvardžiais, taisyklingai vartoti veiksmažodžius, sudaryti pilnus, logiškus ir gramatiškai taisyklingus sakinius. Užduotys buvo pritaikytos pagal vaikų individualius gebėjimus, todėl kiekvienas dalyvis galėjo patirti sėkmę, tobulinti savo kalbinius įgūdžius ir sustiprinti pasitikėjimą savimi.

Atviros integruotos logopedinės pratybos – bendrystė, žaidimai ir kalbos įgūdžių lavinimas.

Laikas buvo praleistas ne tik produktyviai, bet ir smagiai – vaikai džiaugėsi bendryste, naujomis pažintimis ir galimybe mokytis per žaidimą.

Tokie renginiai yra puikus įrodymas, kad logopedinė pagalba gali būti įdomi, įtraukianti ir prasminga visiems vaikams. Jie padeda kurti įtraukiančią, palaikančią mokymosi aplinką, kurioje kiekvienas vaikas gali augti ir tobulėti.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Įvertino siūlymą plėsti gynybos įgūdžių kursą mokyklose: ragina tinkamai pasiruošti, pradėti nuo pilotinių projektų

JP Redakcija

Ministrė: kitąmet mokiniai turės daugiau laiko pasiruošti brandos egzamino kalbėjimui

JP Redakcija

Ministerija iki rugpjūčio mokykloms ketina parengti DI naudojimo tvarką

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads