16.6 C
Panevėžys
Pirmadienis, 8 rugpjūčio, 2022

Atsistatydina Turizmo departamento vadovė

J. Kazlauskienė.

Su ūkio ministru Mindaugu Sinkevičiumi susitikusi Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė penktadienį pareiškė atsistatydinanti.

„Priėmiau sprendimą pasitraukti iš Turizmo turizmo departamento vadovės pareigų“, – žurnalistams penktadienį sakė J.Kazlauskienė.

Tokį žingsnį ji žengė žiniasklaidai pranešus, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės tam naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas.

Naujienų portalas 15min.lt ketvirtadienį rašė, kad „Facebook“ puslapio „Lithuania. Real is beautiful“ kūrėjai naudoja pigiai kainuojančias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas.

Pernai vykusį konkursą rinkodaros socialiniuose tinkluose, reklamos ir turinio rinkodaros paslaugų teikimui įmonių „Open Agency“ ir „Turinio rinkodara“ konsorciumas laimėjo pasiūlęs 140 tūkst. eurų kainą.

Turizmo departamento atstovė spaudai portalui sakė, kad bendrovė „Turinio rinkodara“ sutarties sąlygų nepažeidė, nes Turizmo departamentui reikia 700 nuotraukų, ir tik 350 jų turi būti originalios. Įmonės atstovė teigė, kad nuotraukų paskirtis yra perteikti emociją, todėl lokacija reikšmės neturi.

Po šios žinios paskelbimo socialiniuose tinkluose pasklido ironiški įrašai, kur pasaulinio garso objektai pristatomi kaip Lietuvos vietos. Prie šios bangos prisidėjo ir premjeras Saulius Skvernelis. Savo „Facebook“ paskyroje ketvirtadienį jis pasidalijo Europos Komisijos pastato Briuselyje nuotrauka su prierašu „Nuo rytojaus pradedame dirbti naujame Vyriausybės pastate Karoliniškėse“.

„O dabar rimtai. Dėl „Real is beautiful“ ryte Ūkio ministerijai duotas pavedimas ištirti tiek šį konkretų pirkimą už 140 tūkstančių eurų, tiek ir kitus jai pavaldaus Turizmo departamento pirkimus. Laukiu atsakymo, kodėl taip nutiko ir kas už tai atsakingas. Kas nusprendė, jog reklamuoti Lietuvą užsienyje darytomis nuotraukomis yra labai cool, kai iš tikrųjų tai ne kas kita, o elementari apgavystė“, – penktadienį savo paskyroje „Facebook“ parašė ministras pirmininkas.

Valstybinio turizmo departamento interneto svetainėje skelbiama, kad Lietuvos turizmo prekės ženklas „Real is beautiful“ pristatytas pernai spalį, o „šiuo metu jis aktyviai įvedamas į turizmo rinkodaros priemones, pristatomas nacionaliniuose ir tarptautiniuose turizmo renginiuose, parodose, socialinių tinklų profiliuose „Lietuva. O čia ar buvai?“, „Lithuania. Real is Beautiful“, pagal naują turizmo prekės ženklo koncepciją sukurti virtualios realybės filmai, nauji turistiniai leidiniai“.

J.Kazlauskienė Turizmo departamentui vadovauja nuo 2015 metų sausio.

bns


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Vyriausybė nusprendė naikinti Turizmo departamentą

erikas

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau