Atnaujintas „Mercedes-Benz Citan“ furgonas džiugina dar gausesne standartine įranga

Atnaujintas „Mercedes-Benz Citan“ furgonas džiugina dar gausesne standartine įranga

JP / Gamintojų nuotr.

Dar 2012 m. „Mercedes-Benz“ pasiūlė „Citan“. Kompaktiškas furgonas, kuriame telpa daug krovinių, o salonas – erdvus, yra idealus pasirinkimas plačiam verslo įmonių spektrui, tačiau ilgainiui tokio automobilio naudą įvertino ir šeimos, nes toks modelis gerokai praplečia aktyvaus laisvalaikio galimybes. 2019 m. modelis buvo atnaujintas ir jau greitu metu pasieks Lietuvą.

„Mercedes-Benz“ pamažu didino savo komercinio transporto gamą ir šiandien mes esame kiekviename segmente – klientams galime pasiūlyti ir didelius mikroautobusus, ir pikapus, ir kompaktiškus furgonus. Naujasis „Citan“, kaip ir kiti „Mercedes-Benz“ automobiliai, yra rinkos novatorius – tai vienas pirmųjų tokio tipo modelių, kuriame montuojami tokie efektyvūs dyzeliniai varikliai, o pagalbinė stabdymo sistema – jau standartinėje įrangoje“, – teigia oficialaus „Mercedes-Benz“ importuotojo Lietuvoje „Silberauto“ komercinio transporto pardavimo vadovas Narimantas Katarskis.

Didžiausia naujovė – varikliai

BIC

Didžiausias „Citan“ atnaujinimas slypi po jo variklio gaubtu. Nuo šiemet montuojami OM 608 šeimos varikliai – jie yra 4 kW galingesni už savo pirmtakus (OM 607) ir ekologiškesni, atitinka griežtus „Euro 6d-TEMP“ bei „Real Driving Emissions“ (RDE) reikalavimus.

Tokio rezultato pasiekti pavyko atnaujinus aušinimo sistemą, taip pat pradėjus naudoti skysčiu vėsinamą tarpinį oro aušintuvą – varikliui greičiau įšylant ir mažiau energijos eikvojant jo aušinimui, degalai vartojami kur kas efektyviau. Be to, dėl naujo tarpinio oro aušintuvo oras į variklį paduodamas vėsesnis net ir itin karštomis dienomis ar lėtai judant spūstyse – tai didina variklio galingumą, kartu ir degalai naudojami efektyviau.

Naujuosiuose varikliuose taip pat įdiegta išmetamųjų dujų antrinio apdorojimo „AdBlue®“ skystį naudojanti SCR sistema, 2 000 bar slėgio „Common rail“ tipo tiesioginio įpurškimo sistema, o turbina dirba geriau ją valdant elektroniniu būdu.

Iš ketaus pagamintas variklio blokas yra lengvesnis ir tvirtesnis, o jame naudojami plieniniai stūmokliai. Iš aliuminio pagaminta cilindrų galva yra žemiau, į ją taip pat integruotas įsiurbimo kolektorius.

„Citan“ modeliuose galimi trijų galingumų varikliai: 108 CDI pasiekia 59 kW (80 AG) ir 210 Nm, 109 CDI – 70 kW (95 AG) ir 230 Nm, o 111 CDI – 85 kW (116 AG) pajėgumą bei 260 Nm sukimo momentą. Vidutinės šių modelių degalų sąnaudos yra 4,6–4,8 l/100 km, o anglies dioksido (CO₂) emisija – 121–127 g/km.

Su šiais varikliais gali būti užsakomi ir „Citan Tourer“ keleiviniai, ir „Citan Panel Van“ krovininiai automobiliai. Jie taip pat komplektuojami su 6 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.

Išsiskiria dizainu

Retai komerciniai modeliai išsiskiria išvaizda, tačiau „Mercedes-Benz Citan“ tampa išimtis. Klientai gali pasirinkti išskirtinį „RED Design Package“ apdailos paketą, suteikiantį furgonui kelis patrauklius spalvinius akcentus: raudonas dekoratyvines juostas po radiatoriaus grotelėmis ir šoninių veidrodėlių apdailomis bei pilkas sportiškai atrodančias juostas po šoninėmis stumdomosiomis durimis, besitęsiančiomis iki pat galinių ratų arkos. Šį paketą turinčiuose „Citan“ taip pat yra chromo apdailos elementų ant radiatoriaus apsaugos bei bagažinės dangčio.

„RED Design Package“ apdailą turinčio automobilio interjeras taip pat – kitoks. Klientai gali rinktis iš dviejų paketų: automobilis su „Colour Interior Design Package“ išsiskiria raudonomis ventiliacijos ortakių ir garsiakalbių apdailomis, raudonai dygsniuotomis sėdynėmis bei galvos atlošais, „Chrome Interior“ – tose pačiose vietose chromo atspalviu.

„RED Design Package“ koncepcija pirmą kartą buvo parodyta 2018 m. tarptautinėje Hanoverio komercinio transporto parodoje. Sulaukus teigiamų klientų atsiliepimų, „Mercedes-Benz Vans“ padalinio specialistai nedelsdami nusprendė įtraukti šį paketą kaip papildomą pasirinkimą komercinio transporto pirkėjams.

Dar saugesnis keleivinis „Citan Tourer“

Keleivinis pirmosios kartos „Citan Tourer“ furgonas susilaukė sėkmės dėl patogumo ir universalumo, o atnaujintame modelyje kai kurios savybės yra dar geresnės: patogios ir nuovargį mažinančios, gerą šoninį prilaikymą turinčios sėdynės, malonios liesti ir kartu tvirtos jų apdailos.

Komfortą didina funkcionalus interjeras, kuriame – daugybė daiktadėžių, o papildomai užsakomos ir vietos daiktams sudėti grindyse. Vientisa galinė sėdynė lengvai nulenkiama ir tuomet keleivinis „Citan Tourer“ tampa itin daug krovinių talpinančiu modeliu, kurio bagažo skyriaus grindys – beveik lygios.

Kaip ir kiekvienas „Mercedes-Benz“ modelis, „Citan“ turi daugybę saugumo sistemų. Tai – standartiškai kiekviename modelyje montuojama elektroninė programa „Adaptive ESP®“, kuri užtikrina automobilio stabilumą pagal apkrovimą. Stabdžių sistemos slėgį ekstremalioje situacijoje didinanti ir sustojimo atstumą mažinanti pagalbinė sistema „Brake Assist“ – taip pat jau standartinėje kiekvieno „Citan“ įrangoje. Šviesos bei lietaus jutikliai, padangų slėgio matavimo sistema ar galinio vaizdo kamera gali būti užsakomi papildomai.

Keleivinis „Mercedes-Benz Citan Tourer“ bei krovininis „Citan“ spalio pabaigoje atvyksta į Lietuvą, juos bus galima išbandyti visuose oficialaus „Mercedes-Benz Vans“ atstovo „Silberauto“ salonuose.

AIK

H2Auto plovykla

Mano namukas

JUKmedia

Lazy Monkey

Dattoo tattoo

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.