Atnaujinta „Mazda2“ Europos salonuose – jau 2020 m. pradžioje

Atnaujinta „Mazda2“ Europos salonuose – jau 2020 m. pradžioje

JP / Gamintojų nuotr.

Populiarusis rafinuoto dizaino hečbekas „Mazda2“ atsinaujino ir jau 2020 m. pradžioje prisistatys Europos rinkai. Unikalios naujausios  „Skyactiv“ technologijos ir abejingų nepaliekanti KODO dizaino filosofija pakylėjo „Mazda2“ į naują lygmenį itin konkurencingame B dydžio segmente.

Atnaujintoje „Mazda2“ versijoje įkūnyti pasaulyje pripažintos ir įvertintos KODO dizaino kalbos filosofijos principai, suteikiantys hečbekui stilingą išvaizdą, kurioje dominuoja išgrynintos, dinamiškos linijos bei minimalistinė estetika. Skulptūriškų formų, stabilų ir elegantišką automobilio kūną puošia nauji 16 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai.

„Mazda2“ interjerui panaudotos kruopščiai parinktos medžiagos ir spalvų deriniai, sukuriantys kokybės ir harmonijos įspūdį. Triukšmo lygis atnaujintos „Mazda2“ salone – itin žemas, to gamintojui leido pasiekti naujai „Mazda“ atliktų triukšmo ir vibracijos tyrimų (NVH) rezultatai. Jais remdamiesi inžinieriai sukūrė naują triukšmo kontrolės metodą, užtikrinantį ramybę ir komfortą visiems automobilyje važiuojantiems asmenims.

BIC

Dar daugiau komforto ir patogumo vairuojant suteikia šildomas vairas ir automatiškai užtemdomas galinio vaizdo veidrodėlis. Sklandžiu informacijos ir pramogų valdymu rūpinasi „Mazda Connect“ sistema, palaikanti tiek „Apple CarPlay“, tiek „Android Auto“ sąsajas.

„Mazda2“ gaminama naudojant naują „SKYACTIV-Vehicle Architecture“ plaftormą, kuri sustiprina unikalią „Mazda“ Jinba Ittai vairavimo patirtį ir užtikrina, kad automobilis būtų patogus tarsi vairuotojo kūno tąsa.    Atnaujinto dizaino priekinės sėdynės užtikrina itin komfortišką sėdėjimo padėtį – dėl to maksimaliai mažėja nuovargis, stiprėja ryšio su automobiliu pojūtis, o pats vairavimas tampa lengvesnis ir patogesnis.

Atnaujinant „Mazda2“ buvo patobulinta automobilio pakaba, užtikrinanti dar švelnesnį ir sklandesnį važiavimą.

Balanso ir stabilumo padeda pasiekti ir patobulinta „Mazda“ „G-Vectoring“ traukos paskirstymo sistema, kuri prieš posūkius imituoja stabdymą ir svorio perkėlimą varantiesiems ratams.

Atnaujintą „Mazda2“ bus galima rinktis su viena iš trijų jėgainės kombinacijų, visose iš jų montuojamas 1,5 l darbinio tūrio „Skyactiv-G“ benzininis variklis: 75 AG ir 90 AG versijos su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže bei 90 AG versija su šešių laipsnių automatine transmisija. Pirmosios dvi versijos taip pat praturtintos vadinamąja „mild hybrid“ hibridine „Mazda M Hybrid“ sistema, kurioje vidaus degimo varikliui talkins nedidelis elektros variklis, atliekantis pagalbinę ir taupymo funkcijas.

Išplėstame pažangių saugumo priemonių rinkinyje – LED priekiniai žibintai, siūlomi jau su standartine modelio įranga, taip pat papildomai užsakomi adaptyvieji LED priekiniai žibintai, eismo juostų laikymosi sistema „Lane-keeping Assist System“ (LAS), kelio ženklų atpažinimo sistema „Traffic Sign Recognition“ (TSR) ir 360 laipsnių aprėpties stebėsenos sistema.

Išskirtinis stilius, itin kokybiška interjero apdaila, unikalios ergonominės savybės, taip pat hibridiniams automobiliams prilygstančios degalų sąnaudos ir unikalios Jinba Ittai vairavimo savybės – šias savo charakteristikas atnaujinta „Mazda2“ pristatys premjeroje jau kitų metų pradžioje.

AIK

Labirintų parkas

Mano namukas

Biuro verslas

Dattoo tattoo

Panevėžio gimtadienis

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.