Ar vis dar pardavinėti automobilius Ukrainoje yra pelninga?

Autoriusjp
Fotofreepik.com

Iki šiol transporto priemonių pardavimas Ukrainos verslininkams bei gyventojams buvo labai pelninga sfera. Tiesa, tik iki šiol, kadangi planuojamos permainos, kis įstatymai, kurie turėtų apsunkinti ne tik eksporto galimybes, tačiau taip pat ir įsigijimo. Mokesčiai už transporto priemonės registravimą Ukrainoje kyla, tad ne visada apsimoka auto registruoti, o kitais atvejais net ir pirkti iš kitų šalių verslininkų.

Skaičiai rodo, kad automobilių eksportas į Ukrainą yra sumažėjas ir tai lemia mūsų aptartos objektyvios priežastys, kurias detalizuosime žemiau.

Ukrainoje – automobiliai su lietuviškais numeriais

Vaikštant Ukrainos gatvėmis jau nieko nebestebina automobiliai, kurie yra su lietuviškais numeriais. Jų tikrai daug ir labiausiai valdžia pyksta dėl to, kad didžioji dalis transporto priemonių yra parduodamos vietos žmonėms, o šie – automobilių neregistruoja. Kas yra šių transporto priemonių savininkai? Taip gaunasi, kad niekas, kadangi šalyje nemaža dalis jų yra visiškai neįteisėti, tad ir keliais važinėja – nelegaliai. Būtent dėl ir buvo imamasi iniciatyvos apsunkinti lietuvių atvežamiems automobiliams į Ukrainą.

Baudos laukia vietinių gyventojų

Ukrainos valdžia skatina šalies gyventojus transporto priemones įregistruoti, o jeigu ne – laukia didelės baudos. Net siūlomos įvairios akcijos, kurių metų registravimo kainos krenta priklausomai nuo kelių aspektų. Vis daugiau dėmesio, kaip ir Lietuvoje, yra skiriama ekologijai, tad labiau vertinami mažiau taršūs automobiliai.

Tiesa, tokie valdžios sprendimai vietiniams nepatinka, tad buvo rengiamas ne ienas piketas, kurio metu piliečiai išreiškė poreikį, kad registravimo procesas būtų kur kas paprastesnis ir būtinai pigesnis.

Auto vežimas į kitas šalis

Išbandyti šią sferą vis dar verta, tačiau nepamirškite, kad kiekvienas geras verslininkas žiūri ne atgal, tačiau į priekį. Štai todėl siūlome transporto priemones vežti ne į Ukrainą, tačiau kitas šalis, kur pardavimo ir įvežimo galimybės yra kur kas lankstesnės ir tuo pačiu priimtinesnės. Svarbiausia, kad automobilių eksportas į ES šalis yra kur kas paprastesnis, tačiau skirtumas tas, kad mūsų šalyje auto importas sąjungos ribose – kur kas didesnis.

Daugiau informacijos apie eksportą: Eksportuoju.lt


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Automobilių pasaulio mitai: kaip tarp jų nepasiklysti

confident-noyce

„Toyota Yaris“ saugumas įvertintas „Safetybest 2020“ apdovanojimu

confident-noyce

Nuo kitų metų brangs automobilių techninė apžiūra

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau