Ar rekordas „Youtube“ reiškia Italijos pergalę?

Ar rekordas „Youtube“ reiškia Italijos pergalę?

LRT.LT / Eurovision.tv nuotr.

Francesco Gabbanis.

Šį mėnesį Italijos atstovas Francesco Gabbanis aplenkė Alexanderį Rybaką ir grupę „Il Volo“ užsitikrindamas žiūrimiausio eurovizinio video „Youtube“ kanale titulą, tačiau šią savaitę jis sumušė dar vieną rekordą, skelbia wiwiblogs.com

Dainininko kūrinys „Occidentali`s Karma“ sulaukė daugiau nei 100 mln. peržiūrų.

BIC

Nors to pasiekti yra pavykę Celine Dion ar turkų atlikėjai Hadise, tačiau F. Gabbanis yra pirmasis tai padaręs „Eurovizijos“ dalyvis.

Nuo 2011 metų Italijos pasirodymai „Youtube“ kanale visuomet sulaukia pasisekimo, tačiau šių metų atstovo sėkmė – beprecedentė.

Palyginimui, trečiąją vietą konkurse pelniusi Italijos grupė „Il Volo“ sulaukė maždaug 22 mln. peržiūrų, kai dalyvavo konkurse Vienoje.

Be to, negalima sakyti, kad šia daina domisi tik italai, kurių populiacija skaičiuojama siekianti 60 mln. Vadinasi, net jei „Youtube“ kanale dainą perklausė visi šalies gyventojai, bent 40 mln. žiūrovų yra už Italijos ribų.

Skirtumas tarp Italijos ir kitų šalių dainų peržiūrų „Youtube“ – milžiniškas. Arčiausiai esantis Vengrijos atstovas Papai Joci turi 6,6 mln. peržiūrų. Švedas Robinas Bengtssonas užima trečia vietą su 3,2 mln. peržiūrų.

Vis dėlto svarbu pasakyti, kad peržiūrų skaičius gali ir nieko nelemti.

Skaičiuojant daugiausiai peržiūrų sulaukusius kūrinius imama ta versija, kuri sulaukė daugiausiai dėmesio, tačiau paprastai tos pačios dainos įrašų platformoje būna bent keletas.

Net taikant tokį skaičiavimo metodą, reikia nepamiršti, kad kai kurios dainos pasirodė gerokai anksčiau nei kitos, vadinasi, savo žiūrimumui didinti turėjo daugiau laiko ir galimybių.

Taip pat turime apsvarstyti geografines subtilybes: kai kurios šalys tiesiog turi gerokai daugiau gyventojų.

Nepaisant to, „Youtube“ peržiūros gali pasufleruoti, kuriems kūriniams seksis konkurse. Jau minėta grupė „Il Volo“ buvo peržiūrų viršūnėse, o konkurse užėmė trečią vietą.

Vis dėlto pasitaiko ir kitokių atvejų: daugiausiai peržiūrų 2014 metais sulaukęs vaizdo įrašas buvo Lenkijos atstovų Donatano ir Cleo, tačiau finale jie užėmė tik 14 vietą.

Lietuvos atstovai tarp 43 dalyvių užima 39 vietą. Daina „Rain Of Revolution“ sulaukė 384 996 peržiūrų.

AIK

H2Auto plovykla

Mano namukas

JUKmedia

Lazy Monkey

Dattoo tattoo

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.