Pastaraisiais metais pagerėjo Aplinkos apsaugos departamento (AAD) teikiamų paslaugų kokybė. Kaip rodo prieš kelis mėnesius atlikto tyrimo rezultatai, pasitenkinimą dėl gautų paslaugų išreiškė 78 proc. apklaustų juridinių asmenų.
Atlikus tyrimą paaiškėjo, jog vartotojai palankiausiai atsiliepė apie aplinkos apsaugos valstybinę kontrolę (83 proc.) ir miškų valstybinę priežiūrą (81 proc.). Tuo metu gyvosios gamtos valstybine priežiūra patenkinti teigė esantys 77 proc. respondentų.
Be to, tyrimo dalyviai pripažįsta, kad per pastaruosius 12 mėnesių ženkliai pagerėjo AAD veikla – vidutinis įvertinimas siekia 7,1 balo iš 10, kur 10 reiškia „labai pagerėjo“.
Geriausiai vertinami departamento darbuotojų mandagumas ir dalykiškumas (85 proc.) bei specialistų kompetencija (80 proc.). Kiek mažesnį pasitenkinimą kelia sprendimų pagrįstumas (76 proc.) ir su veikla susijusios informacijos pasiekiamumas (75 proc.).
Tyrimą, skirtą įvertinti AAD klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis lygį, 2024 m. lapkričio mėn. atliko rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Buvo apklausta 1016 respondentų – juridinių asmenų, kurie per paskutinius 12 mėnesių buvo tiesiogiai susiję su departamento teikiamomis paslaugomis. Tyrimas buvo atliktas taikant kombinuotą metodą: CATI ir CAWI.
Tarp įvairių AAD teikiamų paslaugų kategorijų tyrimo metu buvo vertinami planiniai ir neplaniniai patikrinimai, reidai, medžiotojų ir žvejų patikrinimai, leidimų išdavimas medžiotojų būreliams, laukinių gyvūnų laikymo nelaisvėje ir prekybos laukiniais gyvūnais patikrinimai. Taip pat vertinti miško priežiūros, medienos importo ir eksporto, miškų kirtimo ir užsodinimo klausimai, lentpjūvių bei miško dauginamosios medžiagos priežiūra.
