1.7 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 27 vasario, 2025

Mažinami eismo ribojimai rekonstruojant tiltą autostradoje Vilnius-Klaipėda ties Kaunu

Autoriusbns
Fotolrt.lt


Nuo penktadienio numatoma sumažinti eismo apribojimus ties Alfonso Meškinio tiltu per Nerį, esančiu autostradoje Vilnius-Klaipėda ties Kaunu.

Kaip pranešė Automobilių kelių direkcija, vairuotojai, vykstantys Klaipėdos kryptimi, vėl galės sukti į Jonavos gatvę Kaune, nes atidėti jungiamojo kelio statybos darbai.

Planuota šį nuvažiavimą atidaryti mėnesiu vėliau, tačiau atsižvelgus į oro sąlygas, kurios netinka vykdyti suplanuotus žemės sankasos bei dangos konstrukcijos įrengimo darbus, juos ketinama tęsti nuo 2023 metų pavasario.

Kiti eismo ribojimai vykdant viduriniojo A. Meškinio (Kleboniškio) tilto per Nerį rekonstravimo darbus išliks nepakitę: Vilniaus kryptimi eismas vyksta senuoju kairiuoju (pietiniu) tiltu susiaurintomis eismo juostomis, kadangi kraštinė eismo juosta yra skirta rangovo statybinei technikai pastatyti ir manevruoti.

Pasak Automobilių kelių direkcijos, ne darbo metu kelio gairelės, atskiriančios eismo srautus nuo darbo vietų, bus patrauktos, taip užtikrinant patogesnį eismo pralaidumą. Į Klaipėdą eismas toliau vyksta naujuoju tiltu, dviem nesusiaurintomis eismo juostomis. Abiem kryptimis greitis ribojamas iki 70 km/h.

Pagal šį mėnesį įsigaliojusią sutartį, vidurinįjį tiltą, taip pat viaduką per Jonavos gatvę ir tilto prieigas planuojama sutvarkyti iki 2024 metų pabaigos.

Po projekto įgyvendinimo tiltas bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas, tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio ir vyks viduriniuoju tiltu. Tikimasi, kad tai padidins eismo pralaidumą ir saugumą bei padės išvengti spūsčių.

Rekonstravus šį tiltą, ketinama remontuoti likusį trečią, pietinį tiltą per Nerį. Kai bus sutvarkyti visi trys tiltai, planuojama įgyvendinti paskutinį Islandijos plento projekto etapą – sutvarkyti ruožą tarp Biruliškių sankryžos ir Jonavos gatvės.

Kleboniškio, arba A. Meškinio tiltas per Nerį Kaune iš dviejų tiltų pertvarkomas į trijų dalių: pavasarį atidarytas naujas – šiaurinis tiltas, vidurinis bus nugriautas ir jo vietoje statomas naujas, o pietinis bus rekonstruojamas.

Tai intensyviausias kelio ruožas Lietuvoje – maksimalus eismo intensyvumas kai kuriomis dienomis čia siekia iki 78 tūkst. automobilių per parą.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbi žinia vairuotojams: pagrindinėse šalies magistralėse – mažiau rūpesčių dėl svarbaus dalyko

JP Redakcija

Dvejopos paskirties prekių eksporto oru ribojimo pakeitimai teikiami Vyriausybei

JP Redakcija

Anksčiau nei planuota baigti remonto darbai automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads