Vos per tris mėnesius pigiausiam maisto prekių krepšeliui priklausančių produktų Lietuvos gyventojai nupirko daugiau nei 5 mln. vienetų, o kai kurių šio krepšelio prekių paklausa išaugo net 40 proc. Tokius rezultatus šiandien skaičiuoja lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, praeitų metų rugsėjo mėnesio pabaigoje sumažinęs 10–ies perkamiausių maisto prekių kainas.
„Kaina, kaip rodo įvairūs tyrimai, didelei daliai Lietuvos žmonių yra svarbiausias kriterijus renkantis maisto prekes. Nuosekliai dirbame ir norime, kad pirkėjai žinotų, jog pirkdami jie taupo lėšas, nepermoka, o mėgstamų prekių krepšelį kasdien gali įsigyti už žemą kainą. Šiuo metu skaičiuojame, kad per tris praėjusių metų mėnesius pigiausio maisto prekių krepšelio paklausa išaugo daugiau nei 13 proc., palyginus su analogišku laikotarpiu iki šio prekių krepšelio atsiradimo. Jam priklausančių produktų parduota per 5 mln. vienetų. Be to, paties krepšelio kaina per minėtą laikotarpį sumažėjo nuo 5,93 iki 5,76 euro“, – sako lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Pasak V. Drulienės, vien šių 10–ies kasdienių pigiausių maisto prekių atpiginimas per tris mėnesius pirkėjams leido sutaupyti per 365 tūkst. eurų.
„Maximos“ skaičiavimais, iš pigiausio prekių krepšelio produktų daugiausiai išaugo kiaušinių, olandiško sūrio bei makaronų paklausa. Pastarųjų produktų žmonės pirkdavo vidutiniškai 40 proc. daugiau nei prieš jų atpiginimą.