-0.3 C
Panevėžys
Trečiadienis, 4 gruodžio, 2024

2022 m. „Serpantino“ pajamos augo 13 proc.

AutoriusJPFotoBENDROVĖS
J. Skaržauskas.

Tris dešimtmečius Lietuvoje veikianti ir tapusi viena iš rinkos lyderių įmonė „Serpantinas“ pernai pasiekė rekordinį augimą. Suvirinimo, pjaustymo įranga, medžiagomis ir reikmenimis prekiaujančiai kompanijai atnaujinimai bei plėtra atnešė išaugusias pajamas ir pardavimus.

2022-aisiais UAB „Serpantinas“ pardavimų pajamos siekė 12,3 mln. eurų, kai 2021 m. – 10,9 mln., o 2020 m. – 9,3 mln. eurų. Pernai įmonė daug investavo į automatizavimą ir procesų skaitmenizavimo sprendimus, kas padėjo išlaikyti senuosius ir pritraukti naujų klientų.

„Didžioji mūsų asortimento dalis skirta metalo apdirbimui. O mūsų klientai dirba būtent su metalu, kurio tiekimas susvyravo jau metų pradžioje. Džiaugiuosi, kad, nepaisant pasaulinės krizės, komplikuotų santykių su Kinija ir karo Ukrainoje, „Serpantino“ klientai greitai prisitaikė prie pokyčių, rado naujų metalo žaliavų tiekėjų kitose šalyse, tad sėkmingai bendradarbiaujame toliau“, – sakė įmonės direktorius Justinas Skaržauskas.

Siekiant gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir efektyvinti veiklą įmonės viduje, 2022 m. „Serpantinas“ dar labiau koncentravosi į procesų skaitmenizavimą. Šie pokyčiai padeda tiksliau planuoti įmonės veiklą, stebėti ir vykdyti užsakymus, valdyti atsargas, o svarbiausia – paslaugas suteikti dar greičiau.

Atsižvelgdama į pasaulines tendencijas, bendrovė atkreipė dėmesį, kad Lietuvoje įmonės vis drąsiau investuoja į automatizuotą metalo pjovimą naudodamos CNC įrangą, robotizavimo sprendimus, oro kompresorius, oro filtravimo įrangą. Matoma tendencija, kad įmonės planuoja investicijas  atsižvelgdamos į energetines sąnaudas. Dabar įrangos pasirinkimą lemia ne kaina, o kiek bus galima sutaupyti energetinių išteklių efektyviam darbui.

Kasmet vis augantis elektroninės prekybos populiarumas pernai paskatino „Serpantiną“ atnaujinti savo elektroninę parduotuvę. Šis žingsnis padėjo pritraukti naujų klientų, o pelnas jau per pirmuosius veiklos mėnesius pranoko lūkesčius. Šiai metais įmonė planuoja pasiūlyti ir savitarnos svetainę verslo klientams.

„Elektroninėje parduotuvėje prekiaujame ne tik suvirinimo įranga, oro kompresoriais, medžiagomis, bet ir darbo saugos priemonėmis. Per el. parduotuvę į mus kreipiasi ne tik didelės įmonės, bet ir fiziniai asmenys, norintys atlikti įvairius darbus, tarkime, namuose. Taip ėmė plėstis ir klientų įvairovė“, – kalbėjo J. Skaržauskas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Ignitis grupės“ pelnas per pirmąjį 2024 m. pusmetį augo 8 proc. iki 168,4 mln. eurų

confident-noyce

Pirmąjį pusmetį „Litgrid“ pajamos siekė beveik 200 mln. eurų

confident-noyce

Daugelio didžiųjų logistikos įmonių pajamos pernai krito, mažėjo ir pelnai

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau