2022-ieji Klaipėdos krovinių terminalui – generalinių krovinių augimo metai

AutoriusELTA
FotoDELFI

Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) praneša per 2022-uosius generalinių krovinių krovos apimtis išauginęs beveik 30 proc. – iki 899 tūkst. tonų, kai tuo pačiu periodu 2021 metais šių krovinių krovos apimtys siekė – 699 tūkst. tonų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.                    

Bendrai per praėjusius metus terminale perkrauta 5,8 mln. tonų įvairių krovinių ir tai yra toks pat perkrautas krovinių kiekis, koks buvo 2021-aisiais, praneša KKT.

„Todėl, nepaisant visų pesimistinių prognozių 2022-aisiais dėl krovinių srauto mažėjimo, KKT dirbo stabiliai ir išlaikė aukštus krovos rodiklius“, – dalijasi įmonė.

„Generalinių krovinių augimą per 2022-uosius lėmė kelios esminės priežastys: dėl aukštų konteinerių frachtų dalis krovinių iš konteinerių buvo perkelti ir gabenami generalinių krovinių laivais, pritraukti nauji krovinių srautai bei didėjo stambiagabaričių krovinių, kaip pvz. vėjo jėgainės, srautai“, – apie išaugusias praėjusių metų generalinių krovinių apimtis kalbėjo Klaipėdos konteinerių terminalas, UAB generalinis direktorius Vaidotas Šileika.

Anot V. Šileikos, dar 2022-ųjų pradžioje buvo įžvelgta tendencija, kad, tikėtina, augs generalinių krovinių segmento srautai. Ir tai pasitvirtino.

„2023-iųjų generalinių krovinių segmento perspektyvas vertiname realistiškai, nes jau dabar matome, kad mažėja konteinerių frachtai, o tai reiškia, jog dalis krovinių neabejotinai grįš į konteinerius ir bus gabenami ne generalinių krovinių laivais“, – mintimis apie ateitį dalijosi V. Šileika.

Bendrai žvelgiant į kitus KKT krovos rodiklius, jie išliko tame pačiame lygyje, kaip ir 2021-aisiais arba menko minimaliai. Konteinerių krova 2022-aisiais terminale išlaikyta kaip 2021 m. ir siekė 428 tūkst. TEU, o Ro-Ro apimtys sudarė 652 tūkst. tonų, t.y. 10 proc. mažiau lyginant su 2021 m.

KKT terminaluose 2022-aisiais per mėnesį aptarnauti vidutiniškai 97 laivai, o lapkritį – net 114 laivų. Iš viso per praėjusius metus KKT buvo aptarnauta 1171 laivas. Toks pat skaičius buvo ir 2021-aisiais.

Pasak V.Šileikos, 2022-aisiais KKT investavo bemaž 12 mln. eurų į terminalų infrastruktūros gerinimą, krovinių sandėliavimo aikštelės plėtrą, naujos ir aplinkai draugiškos krovos technikos įsigijimą bei procesų skaitmenizavimą.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

2022 m. pabaigoje krovinių vežta mažiau

confident-noyce

G. Nausėda: nors ir rytoj nustokime vežti krovinius iš Rusijos ir Baltarusijos

confident-noyce

I. Šimonytė: atsakomybė dėl baltarusiškų trąšų turi tekti asmenims, kurie netinkamai patikrino šio krovinio kilmę

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau