9.4 C
Panevėžys
Sekmadienis, 22 gegužės, 2022

2021-aisiais metais BPC daugiausia užregistravo greitosios medicinos pagalbos iškvietimų

AutoriusJPFotoBNS

2021 metais Bendrajame pagalbos centre buvo atsakyta į 2 142 42 pagalbos skambučius, registruota ir pagalbos tarnyboms perduoti 1 221 272 pranešimai apie pagalbos poreikį. Lyginant su ankstesniais metais, atsakyta į daugiau skambučių ir užregistruota daugiau pranešimų visoms skubiosios pagalbos tarnyboms.

Skirtingai nei ankstesniais metais, daugiausia užregistruota greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykių. Toks pokytis nebuvo netikėtas, nes praėjusiais metais buvo perimtas greitosios medicinos pagalbos skambučių administravimas. Dėl šios priežasties 2021 metais buvo užregistruota 617 922 greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykiai, kai 2020 metais jų skaičius siekė tik 444 471.

Policijos kompetencijos įvykių šiemet taip pat užregistruota daugiau – 544 658 (2020 metais – 540 006). Daugiausia buvo kelių eismo taisyklių pažeidimų (116,4 tūkst.), antroje vietoje – įvairūs viešosios tvarkos pažeidimai (110,7 tūkst.), o trečioje vietoje – smurtas artimoje aplinkoje (54,5 tūkst.). Pranešimų apie smurtą artimoje aplinkoje buvo užregistruota 3,5 tūkst. mažiau nei 2020 metais.

Atsakytų skambučių ir tarnyboms perduotų pranešimų skaičiaus santykis.

Priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai ir aplinkosaugininkams 2021 metais taip pat perduota daugiau pranešimų. Užregistruoti 33 176 įvykiai priskirti priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos kompetencijai ir 17 265 – aplinkosaugos (2020 metais atitinkamai 32 620 ir 15 146).

Nors pastebimai išaugo registruotų ir pagalbos tarnyboms perduotų pranešimų skaičius, atsiliepimo laikas nenukentėjo. Vidutinis atsiliepimo laikas kaip ir anksčiau siekė 5 sekundes, o per 15 sekundžių buvo atsiliepiama į 91,6 procento skambučių (2020 metais – 91,1 procento).

Užregistruoti pranešimai pagal įvykių tipus.

Bendra pokalbių įrašų trukmė siekia 42,2 tūkstančio valandų (norint juos visus perklausyti prireiktų beveik 5 metų).

Kokybę ir operatyvumą išlaikyti padėjo didesnis skambučius aptarnaujančių darbuotojų skaičius, o taip pat kasmet po truputį vis mažėjantis trukdančių bei netikslinių skambučių skaičius.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Galutinai išjungiami senieji pagalbos tarnybos telefonai, lieka 112

confident-noyce

BPC prašo suteikti kuo aiškesnę ir tikslesnę informaciją apie įvykius

confident-noyce

Vasario 11-ąją minima Europos skubios pagalbos numerio 112 diena

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau