17.3 C
Panevėžys
Sekmadienis, 15 rugsėjo, 2024

„15min grupė“ užbaigė „M-1“ radijo stočių įsigijimo sandorį

AutoriusBNSFotoBNS

Lietuviško kapitalo žiniasklaidos ir skaitmeninio verslo grupė „15min grupė“ užbaigė Rūtos Grušnienės valdytos „M-1“ radijo stočių grupės įsigijimą, jai vadovauti skiriamas vienas iš akcininkų Martynas Basokas.

Neįvardijamos vertės sandoris, kuriam pritarė Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) bei strateginius sandorius tikrinanti Vyriausybės komisija, užbaigtas liepos 31 dieną, pirmadienį pranešė „15min grupė“.

„M-1“ grupę sudaro radijo stotys „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „Laluna“ ir „M-1 Dance“.

Užbaigus sandorį, bendrovei „15min“ priklauso 100 proc. įmonių „M-1“, „Ultra Vires“, „Radijo stotis Laluna“ ir „Reklamos Ekspertai“ akcijų.

100 proc. akcijų paketą „15min“ įsigijo iš R. Grušnienės. Ji, šalių sutarimu, paliko „M-1“ ir kitų radijo stočių grupės įmonių direktorės pareigas.

Į jas nuo rugpjūčio 2 dienos paskirtas vienas iš „15min grupės“ akcininkų M. Basokas.

„Džiaugiuosi sklandžiai įvykusiu sandoriu, bendradarbiavimu tarp šalių ir profesionaliu konsultantų darbu. Prie „15min grupės“ prisijungus „M-1“ įmonių grupei, laukia naujas įdomus ir prasmingas etapas. Nekantrauju kartu su komanda toliau auginti populiariausias Lietuvos radijo stotis“, – pranešime sakė M. Basokas.

Sandoryje pirkėją konsultavo advokatų kontora „Cobalt“,  pardavėją – „Ellex“ ir „PwC“.

„15min grupės“ įmonėms iki šiol priklausė prekės ženklai „15min“, „BNS“, „Žmonės“, „Legendos“, „Ji“, „ŽMONĖS Cinema“, „Prenumerata.lt“, „Bookswap LT“, „Manodaktaras.lt“.

„15min grupę“ valdo holdingo bendrovė „4 Bees“. Jos akcininkai yra T. Balžekas (59 proc.), Martynas Basokas (24 proc.), Gabrielė Burbienė (10 proc.) ir Tomas Bindokas (7 proc.).

Šiuo metu „15min grupės“ įmonės turi 163 darbuotojus, „M-1“ grupės įmonės – 42 darbuotojus.

Pernai sausį skelbta, kad „M-1“ grupę ketina įsigyti Baltijos šalyse veikianti žiniasklaidos grupė „TV3 Grupė“, Tačiau Konkurencijos taryba rugsėjį nedavė leidimo sandoriui.

Tuomet konstatuota, kad radijo stotys „M-1“ ir „TV3“ grupei priklausanti „Power Hit Radio“ yra artimos konkurentės radijo reklamos pardavimo rinkoje, o jų konkurencija yra reikšminga ir išnyktų įgyvendinus sandorį.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„15min grupė“ perka „M-1“ radijo stočių grupę

confident-noyce

Jie tai padarė pirmieji: „Power Hit Radio“ studija keliasi į Vilniaus televizijos bokštą

confident-noyce

Jaunimui geresnių už juos nėra: paaiškėjo, kas tapo klausomiausia jaunų žmonių radijo stotimi Lietuvoje

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau